Nespresso | Op een dag word je wakker als een koning

Met de campagne ‘Op een dag word je wakker als een Koning’ haakten we in op de kroning van Prins Willem-Alexander. Hij wordt sinds 1 mei 2013 elke ochtend wakker als koning. Met Linizio Lungo geldt dat voor iedereen. Immers, de oranje Grand Cru van Nespresso is een kroon op je ochtend. Met de smaak van Linizio Lungo beleef je altijd een vorstelijk begin van je dag.

We maakten een serie staatsieportretten van ‘gewone burgers’. Deze serie bestaat uit Nespresso Club Members die we hebben geselecteerd na een oproep via e-mailing en instore. Als vorsten houden ze een Nespresso Linizio Lungo vast.

Voor de speciale Royal Selection hebben we bovendien een nieuw special pack ontworpen met een afbeelding van Koning Willem-Alexander en Koningin Maxima.

Client

Nespresso
Het begon 25 jaar geleden met een eenvoudig maar revolutionair idee. Het perfecte kopje espresso voor thuis maken met prachtige crema, verleidelijk aroma en volle smaak. Zoals een vakbekwame barista. Nespresso introduceerde een unieke combinatie van eersteklas kwaliteit Grand Cru-koffievariëteiten, slimme koffiemachines en een uitzonderlijk goede klantenservice.